Splošni pogoji
Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani www.inservio.si, podjetja Inservio-group d.o.o., ki je dostopna na povezavi https://www.inservio.si (v nadaljevanju: ‘spletna stran’) in jo upravlja podjetje Inservio-group d.o.o. (v nadaljevanju: ‘ponudnik’). Poleg teh pogojev poslovanja lahko za določene odseke, podstrani ali določene uporabnike veljajo posebni pogoji poslovanja ali pogodbena določila.
Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti. Če se s splošnimi pogoji poslovanja ne strinjate, vas prosimo, da ne oddajate naročil na spletni strani www.inservio.si. Prosimo, da pred uporabo spletne strani pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja.
Glavne značilnosti blaga ali storitev
V spletni trgovini prodajamo novo, rabljeno in obnovljeno računalniško opremo. Prav tako vas informiramo o storitveni dejavnosti servisa računalnikov, digitalne in računalniške opreme.
Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave boste o tem s strani podjetja, kot stranka ustrezno in pravočasno obveščeni.
Cena izdelka in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov.
V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate:
pišete na e-naslov: info@inservio.si ali pokličete na mobilno številko: 070 74 60 30.
Podjetje ima v spletni trgovini novo, obnovljeno in rabljeno opremo, razen če je ob artiklu navedeno drugače. Blago je kupljeno po sistemu videno-kupljeno. Ponudnik ima pravico spremeniti splošne pogoje uporabe s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za vas zavezujoče.
Informacije o ponudniku in komunikacija z njim
Ponudnik in njegov naslov:
Inservio-group d.o.o.
Ulica Heroja Nandeta 37, 2000 Maribor
E-naslov: info@inservio.si
Mobilni telefon: 070 74 60 30
Matična številka: 7235968000
Davčna številka: SI39383369
Številka računa (IBAN): SI56 0451 5000 3347 396
Banka: Nova KBM d.d.
Podjetje je vpisano v sodni register Okrožnega sodišča v Mariboru, dne 20.02.2017, s številko srg 2017/6163
Lastnik in upravljavec te spletne strani je podjetje Inservio-group d.o.o., Ulica heroja Nandeta 37, 2000 Maribor, ustanovljena na podlagi slovenske zakonodaje in ima svoj sedež v Sloveniji.
Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem in ponudnikom v elektronski obliki se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe vaše računalniške/strojne opreme ter za viruse, ki bi lahko prizadeli vašo opremo zaradi obiska strani, njene uporabe ali brskanja po njej, ali vašega prenosa kakršnih koli materialov, podatkov, slik in video ali avdio zapisov iz te strani.
Uporabnik postane vsaka fizična ali pravna oseba, ki preko spletne strani odda naročilo oziroma kupi izdelke, ter vsaka fizična ali pravna oseba, ki opravi registracijo. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb pogojev na spletni strani. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Splošne pogoje poslovanja.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
-
identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
-
kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
-
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
-
dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
-
pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
-
vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
-
način plačila in dostave
-
časovno veljavnost ponudbe
-
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
-
pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Cene
Vse navedene cene so v EUR (€) z davkom na dodano vrednost (DDV 22%). V nekaterih posebnih primerih, cene ne vsebujejo davka na dodano vrednost, zaradi posebne davčne ureditve pri prodaji rabljenega blaga. Pri teh izdelkih je zraven cene navedeno, da od cene ni obračunan DDV. Prav tako bo na računu navedena klavzula s pripisom "Posebna ureditev - rabljeno blago".
Ponudba blaga, ki je objavljena v spletni trgovini, velja do objave preklica ponudbe oziroma do odprodaje zalog. Vsak izdelek je predstavljen z imenom izdelka, njegovim proizvajalcem in aktualno ceno. Cene za spletna naročila, so veljavne z datumom naročila, in so poslane stranki v elektronski obliki ob potrditvi naročila.
Postopek nakupa in vrste uporabnikov
Vrste uporabnikov
Spletna trgovina in ponudba na njej je dostopna vsem obiskovalcem, za izvedbo nakupa pa je pogoj strinjanje s temi splošnimi pogoji. Nakupi se lahko izvajajo brez registracije uporabnika.
Pot do nakupa v spletni trgovini
Izbira izdelka: Vsak izdelek je predstavljen s sliko, opisom in ceno. Ko se odločite za nakup enega izmed njih, kliknete »DODAJ V KOŠARICO«.
Nakupovalna košarica: Do nakupovalne košarice dostopate s klikom na ikono (desno zgoraj) in tam so zbrani podatki o vašem naročilu (izbrani izdelki, njihova količina in cena). V pregledu košarice lahko spreminjate količino izdelkov ali izbrane izdelke odstranite iz nje s klikom na »X« (skrajno desno v vrstici, zraven cene) . Če želite posodobiti košarico kliknete »POSODOBI KOŠARICO«. Izberite način dostave (Dostava ali osebni prevzem), s klikom na ikono pred izbranim načinom dostave oz. prevzema. Nato kliknete »NAPREJ NA NAROČILO«.
Plačilo in dostava: izpolnite obvezne podatke (ime, priimek, e-naslov, telefon, ter naslov) na katerega želite prejeti naročilo, garancijo in račun. Nato kliknete »NAPREJ«.
Dodatne informacije: V naslednjem koraku nam lahko sporočite vaše želje, opombe. Nato kliknete »NAPREJ«.
Predogled in plačilo: Izberite način dostave (po pošti ali osebni prevzem) ter način plačila (na bančni računa ali plačilo po povzetju). Za oddajo naročila je potrebno potrditi, da sprejemate Splošne pogoje poslovanja. Tu dokončno potrdite nakup s klikom na »ZAKLJUČI NAKUP«. S klikom na gumb "ZAKLJUČI NAKUP" se strinjate, da oddajate "naročilo z obveznostjo plačila" in s tem sprejemate splošne pogoje poslovanja.
Možnosti plačila:
Po povzetju: Plačilo storitev opravite ob prevzemu izbranih izdelkov z gotovino.
Po predračunu: Plačilo računa prek spletne banke ali na bančnem okencu. Če izberete plačilo po predračunu, sistem spletne trgovine poda vse informacije in navodila za izvedbo plačila. Po prejetju plačila, sistem izda račun in naročeni izdelek pošljemo na naslov, ki je naveden med naročilom.
Osebni prevzem: Ob izbiri osebnega prevzema naročenih izdelkov v naši poslovalnici, lahko blago ob prevzemu plačate z gotovino, ali s plačilnimi karticami Maestro, MasterCard in Visa.
Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o naročilu, izdelke pa bomo skupaj z računom in garancijsko izjavo dostavili na izbrane naslove. Če želite dodatne informacije v zvezi s svojim nakupom, se sklicujte na referenčno številko naročila, ki jo najdete v prejetem potrdilu o naročilu.
Preklic naročila
Pred oddajo naročila še enkrat preverite vse podatke. Če ste s prikazanim zadovoljni, kliknite na gumb »Zaključi nakup«. Svoje naročilo lahko prekličete, dokler blago ni bilo odpremljeno, s klicem v naše podjetje, z e-poštnim obvestilom ali da nas osebno obiščete.
V primeru preklica naročila, vam bomo predhodno nakazano kupnino vrnili na vaš TRR.
Dostava
Naročeno blago dostavlja Pošta Slovenije d.o.o.. Vsa naročila, oddana ob delavnikih do 16:00 ure, bodo odpremljena najkasneje naslednji delovni dan. Za nakupe v skupni vrednosti nad 200,00€ je pošiljanje brezplačno. Čas za prenos in dostavo pošiljke je 5 dni (dan oddaje + pet dni). Če naslovnik ob obisku pismonoše ni bil dosegljiv, lahko na podlagi prejetega obvestila pošiljko prevzame na pristojni pošti še osem koledarskih dni. Po tem roku se pošiljka vrne pošiljatelju. Blaga ni možno naročiti na naslov »poštno ležeče«, dostava pa je omejena na ozemlje Republike Slovenije.
Ponudnik si bo prizadeval, da bo kupec prejel pošiljko v čim krajšem času. Po oddaji vašega naročila boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila s seznamom naročenega blaga. V potrditvi naročila bosta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte, na katera se lahko obrnete, če boste imeli kakršna koli vprašanja v zvezi z vašim naročilom. Ta dokument bo vseboval tudi številko vašega naročila, ki jo lahko uporabite pri stiku z našim podjetjem.
Stroški dostave
Po posredovanju vašega naročila se ceni prištejejo stroški pakiranja in pošiljanja blaga, ki glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila ne presegajo zneska 5 EUR.
Plačilna sredstva
Po povzetju: Plačilo storitev opravite ob prevzemu izbranih izdelkov z gotovino.
Po predračunu: Plačilo računa preko spletne banke ali na bančnem okncu. Če izberete plačilo po predračunu, sistem spletne trgovine poda vse informacije in navodila za izvedbo plačila. Po prejetju plačila, vam bomo izdali račun in naročeni izdelek poslali na določeni naslov.
Pritožbeni postopki
V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda na e-poštni naslov info@inservio.si ali s klasično pošto na naslov Inservio-group d.o.o., Ulica heroja Nandeta 37, 2000 Maribor.
Ponudnik se zavezuje, da bo pritožben postopek vodil resno in korektno, ter da se bo (v primeru upravičenosti pritožbe kupca) nemudoma odzval v skladu s temi splošnimi pogoji in izpolnil svoje obveznosti, ki jih po teh določilih ima do kupca oziroma naročnika.
V primeru zahtevka uporabnika, ki se nanaša na jamčevanje iz naslova napake na blagu oziroma garancije, je uporabnik dolžan priložiti tudi blago v originalni embalaži z vso pripadajočo dokumentacijo. Reševanje pritožb, pripomb in zahtevkov poteka v skladu z določili veljavne zakonodaje.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Ponudnik se zavezuje, da bo naročniku izročil blago v skladu s predstavitvenim materialom ter pogodbo in odgovarjal za stvarne napake svoje izpolnitve.
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov je napaka stvarna:
-
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
-
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
-
če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
-
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Tako garancija kot stvarna napaka sta urejeni v dveh zakonih, in sicer v Obligacijskem zakoniku (v nadaljevanju OZ) in Zakonu o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot). Slednji ureja samo pravna oziroma pogodbena razmerja, v katerih kot ena izmed strank nastopa kupec kot fizična oseba brez dejavnosti, tj. potrošnik. Uporabljajo se določbe Obligacijskega zakonika, razen če ZVPot ne določa drugače.
Uveljavljanje pravic potrošnika z naslova stvarne napake
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik ponudniku sporoči osebno, o čemer mu ponudnik mora izdati potrdilo. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa, pri rabljeni stvari pa po 1 letu od nakupa.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
-
odpravi napako na blagu ali
-
vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
-
blago zamenja z novim brezhibnim blagom ali
-
vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode. Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake - takšno pogodbeno določilo je nično.
Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva nakupa, pri rabljeni stvari pa po 1 letu od nakupa, ko je o stvarni napaki obvestil ponudnika.
Obveznosti ponudnika v primeru stvarne napake
Če obstoj napake na določenem produktu ponudnika oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti naročniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na produktih oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporna.
Sklenitev, trajanje in prenehanje pogodbe
Za naročilo blaga ali storitev in sklenjeno pogodbo se šteje oddano naročilo in nakup oziroma plačilo posameznega izdelka ali storitve. Naročnik oziroma stranka se z nakupom strinja in soglaša s temi Splošnimi pogoji poslovanja.
Slike, vsebovane v ponudbi ter v drugih ponudnikovih gradivih, vključno s spletnim mestom, so simbolične in se stranke nanje v nobenem primeru ne morejo sklicevati ali na njihovi podlagi karkoli terjati od ponudnika.
Pogodbeni stranki lahko kadarkoli in brez odpovednega roka s pisnim obvestilom drugi stranki odstopita od pogodbe, če nasprotna stranka, tudi po predhodnem opozorilu, krši določila te pogodbe ali drugi stranki povzroča škodo.
Odstop od pogodbe
Kupec (potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Obvestilo o odstopu od naročila kupec pošlje na naslov Inservio-group d.o.o., Ulica heroja Nandeta 37, 2000 Maribor, ali po elektronski pošti na naslov info@inservio.si.
Stroške vračila blaga plača kupec. Blago morate vrniti nepoškodovano in neuporabljeno, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži po pošti ali osebno na naslov: Inservio-group d.o.o., Ulica Heroja Nandeta 37, 2000 Maribor
Priložena mora biti kopija dokumenta, ki dokazuje istovetnost blaga in kupca tega blaga, ki je bil priložen dobavi tega blaga.
Ponudnik kupcu vrne vsa opravljena plačila v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od prejetja sporočila o odstopu pogodbe. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti blaga posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Podjetje zadržuje pravico do zmanjšanega vračila v primeru vračila poškodovanega izdelka ali zavrnitev zahtevka.
Varnost nakupov
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Ponudnik za prenose vseh osebnih podatkov uporabnika uporablja tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij, poslanih z naročili. Da ste na kanalu SSL, je razvidno v brskalniku.
Sklepanje in arhiviranje pogodb
Pogodba je sklenjena, ko se kupcu po oddaji naročila po elektronski pošti posreduje potrditev naročila s seznamom naročenega blaga. Pogodbo je možno sklepati v slovenskem jeziku. Pogodba bo shranjena v pisni obliki na sedežu družbe. Na željo kupca je omogočen dostop do nje na sedežu družbe.
Pritožbe in spori
Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Mariboru.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, obligacijske predpise in druge predpise, ki urejajo ponujanje blaga in storitev preko svetovnega spleta. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte info@inservio.si ali na poštni naslov Inservio-group d.o.o., Ulica heroja Nandeta 37, 2000 Maribor, ali osebno na naslovu ponudnika.
Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in uporabniku spletnega mesta sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Pomoč
Za dodatne informacije v zvezi z našo spletno trgovino ali v primeru reklamacij, se lahko obrnete na:
Inservio-group d.o.o.
Ulica Heroja Nandeta 37, 2000 Maribor
Telefon: 070 74 60 30
e-mail: info@inservio.si
Določila o splošnih pogojih poslovanja so bila nazadnje spremenjena 25.02.2021